Instytut Badań w Oświacie

58 555 73 00
  • Prosimy wejść na stronę: https://zoom.us/download#client_4meeting
  • Pobrać i zainstalować program Zoom (Klient stacjonarny Zoom/Zoom Client for Meetings; odpowiedni plik powinien pobrać się automatycznie)
  • Po zainstalowaniu kliknąć w Uruchom spotkanie/Launch Meeting (jeżeli nie uruchomi się automatycznie; w razie potrzeby skorzystać z ww. ID i hasła do szkolenia)
  • Kliknąć w Dołącz do spotkania z video
  • istnieje także możliwość zalogowania się na szkolenie bez ww. instalacji (przez przeglądarkę internetową); w takim wypadku należy skorzystać z opcji: Dołącz przez przeglądarkę/Join from Your Browser
  • W przypadku chęci skorzystania z Zooma na telefonie komórkowym wystarczy wejść do sklepu Google Play (Android) lub AppStore (iOS), a następnie wyszukać Zoom Cloud Meetings i zainstalować
  • Sugerujemy, aby każdy uczestnik szkolenia przeszedł wcześniej na swoim komputerze ww. opisaną procedurę. Efektem końcowym powinno być uzyskanie na ekranie komunikatu: Poczekaj na rozpoczęcie spotkania przez prowadzącego/The meeting is scheduled for (data i godzina szkolenia) lub bezpośrednie dołaczenie do spotkania. Bezpośrednio przed szkoleniem wystarczy już tylko kliknięcie podanego linku i wpisanie ew. hasła
  • Wymagania techniczne: komputer, dostęp do Internetu, wskazane słuchawki (pozwalają uniknąć dokuczliwych odbić i zniekształcenia dźwięku), kamera (może być ta wbudowana w laptopie lub zewnętrzna)
  • Szkolenie będzie miało charakter wykładowo/warsztatowy, z możliwością konsultacji z prowadzącym
  • Prosimy, w miarę możliwości, o włączenie kamer i dźwięku przez wszystkich uczestników oraz ew. wyłączenie programów blokujących transmisję obrazu i dźwięku online, wyskakujących okienek itp.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne podczas szkolenia spowodowane jakością łącza internetowego, stanem technicznym sprzętu komputerowego i oprogramowania po stronie uczestnika
  • Po szkoleniu prześlemy: materiały dla uczestników (w wersji elektronicznej), zaświadczenia (papierowe lub elektroniczne) oraz link do ankiety ewaluacyjnej