Instytut Badań w Oświacie

58 555 73 00
  • Prosimy wejść na stronę: https://zoom.us/download#client_4meeting
  • Ściągnąć i zainstalować: Zoom Client for Meetings (pierwsza opcja, na samej górze)
  • Nie wcześniej niż na ok. 10-15 min. przed początkiem szkolenia w oknie programu (Zoom Cloud Meetings) kliknąć Join a Meeting
  • W górne okienko wkleić adres przesłanego linku, w dolne wpisać swoje imię/nazwisko/nick
  • Zostawić zaznaczone: Remember my name for future meetings (NIE ZAZNACZAĆ: Do not connect to audio oraz Turn off my video)
  • Wpisać ew. przesłane hasło i kliknąć: Join Meeting
  • Znajdą się Państwo w Poczekalni (lub bezpośrednio na szkoleniu) oraz otrzymają komunikat powitalny (jeszcze bez transmisji audio-video z prowadzącym). Szkolenie rozpocznie się każdorazowo punktualnie o podanej godzinie
  • Istnieje także możliwość zalogowania się na szkolenie bez ww. instalacji (przez przeglądarkę internetową). W takim wypadku należy skorzystać z opcji: Join from Your Browser
  • W przypadku chęci skorzystania z Zooma na telefonie komórkowym wystarczy wejść do sklepu Google Play (Android) lub AppStore (iOS), a następnie wyszukać Zoom Cloud Meetings i zainstalować
  • Sugerujemy, aby każdy uczestnik szkolenia przeszedł wcześniej na swoim komputerze ww. opisaną procedurę. Efektem końcowym powinno być uzyskanie na ekranie komunikatu: The meeting is scheduled for (data i godzina szkolenia). Bezpośrednio przed szkoleniem wystarczy już tylko kliknięcie podanego linku i wpisanie ew. hasła
  • Wymagania techniczne: komputer, dostęp do Internetu, wskazane słuchawki (pozwalają uniknąć dokuczliwych odbić i zniekształcenia dźwięku), kamera (może być ta wbudowana w laptopie lub zewnętrzna)
  • Szkolenie będzie miało charakter wykładowo/warsztatowy, z możliwością konsultacji z prowadzącym
  • Prosimy, w miarę możliwości, o włączenie kamer i dźwięku przez wszystkich uczestników oraz ew. wyłączenie programów blokujących transmisję obrazu i dźwięku online, wyskakujących okienek itp.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne podczas szkolenia spowodowane jakością łącza internetowego, stanem technicznym sprzętu komputerowego i oprogramowania po stronie uczestnika
  • Po szkoleniu prześlemy: materiały dla uczestników (w wersji elektronicznej), zaświadczenia (papierowe lub elektroniczne) oraz link do ankiety ewaluacyjnej