Statut konstytucją szkoły

Badania i analizy oświaty
na zlecenie organów prowadzących szkoły

Polecamy

Przykładowe szkolenia członków rad pedagogicznych
i na zlecenie organów prowadzących

  • Nowe statuty - nowe wyzwania dla szkół, przedszkoli, placówek oświatowych
  • Zadania dyrektorów szkół i organów prowadzących w związku ze zmianą ustroju szkolnego
  • Zmiany w szkolnictwie specjalnym w związku z reformą oświaty
  • Reforma oświaty w kontekście szkół integracyjnych i ogólnodostępnych z oddziałami integracyjnymi
  • Fonoholizm - nałogowe korzystanie ze smartfonów jako przejaw e-uzależnienia. Nowe wyzwanie dla szkolnej profilaktyki uzależnień
  • Jak radzić sobie z absencją uczniów?
  • Zarządzanie zmianą w oświacie. Jak przeprowadzić pracowników przez proces zmiany ustroju szkolnego?
  • Prawne i emocjonalne konsekwencje decyzji dyrektora związane ze zmianami organizacyjnymi w szkołach i placówkach oświatowych
  • Budowanie autorytetu nauczyciela. Kreowanie wizerunku i oddziaływanie wychowawcze zwiększające szacunek uczniów
  • Jak radzić sobie z prowokacyjnym zachowaniem uczniów? – metoda konstruktywnej konfrontacji
  • Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?
  • Motywowanie uczniów bez "kija i marchewki"
  • Nie taki stres straszny. Skuteczne strategie radzenia sobie ze stresem
  • Nauczyciel mistrzem. Jak inspirować i wspierać naturalne zdolności ucznia?
  • Najpierw rzeczy najważniejsze. Jak efektywnie zarządzać sobą w czasie i… mieć czas?
  • Dialog w szkole – krok dalej niż komunikacja
  • Komunikacja w sytuacjach trudnych – jak radzić sobie z rozmówcami, którzy sprawiają kłopoty?
  • Rozwijanie kompetencji czytelniczych na wszystkich etapach kształcenia - aktywizujące metody pracy z książką wśród dzieci i młodzieży
  • Zagrożenie terrorystyczne w szkołach
    i placówkach oświatowych
  • Samookaleczenia i zachowania samobójcze. Rozpoznawania zagrożeń
    i sposoby wsparcia
  • Depresja jest bolesna – jak pomagać nastolatkom cierpiącym na zaburzenia nastroju
  • Wsparcie ucznia z objawami lękowymi
  • Neurodydaktyka – wymysł marketingowy czy nowy horyzont dydaktyki?
  • Zmiany w organizacji kształcenia uczniów cudzoziemskich i powracających z zagranicy
Więcej tematów
Centrala: ul. M. Reja 13/15, 81-874 Sopot tel. 58 555 73 00 faks 58 555 73 02 e-mail: ibo(at)ibo.edu.pl